24 ביולי 2014

שיר אחרי מלחמה

לפני שבע שנים אולי טיפה יותר כשהייתי שכירה ותכננתי סופרמרקטים במשרדי הרבוע הכחול היתה לי בוסית שכשהייתי מבקשת ממנה עבודה היתה אומרת לי "….תהני מהשקט" ומאז המשפט הזה הולך איתי לכל מקום ולכל סיטואציה.



סופה: אסתי שואל פלדהמר



אז נכון, לא שקט עכשיו, ממש לא, הכל תחת אווירה טעונה, מאיימת ומפחידה ככה אני מרגישה ואז נזכרתי שוב במשפט הזה - תהני מהשקט - והחלטתי ל"הנות" ולחשוב איפה אני יכולה לשפר, להתקדם, לקדם את העסק שלי כי ראש ממשלה ורמטכל כבר יש וגם לבדוק ולהגיע למקומות רגועים יותר אצלי בפנים כמו שאני עושה כשאני מחפשת השראה והכל מסביבי "רעש" אני מסתכלת לאחור לאמנות שלי ולעיצובים לימים יותר שקטים



שדה: אסתי שואל פלדהמר


 והנה אני מתקדמת ומייצרת ולא יושבת כל היום מול הטלוויזיה והאינטרנט כשהדמעות והצמרמורות מציפות, ואז כשיתנגן השיר של אחרי המלחמה ננשום לרווחה ונתחיל מחדש בדיוק מהמקום בו הפסקנו הרבה יותר חזקים ומלאי אנרגיות לעשייה חדשה עם רעיונות נפלאים ויצירה אינסופית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה